هتل های آنتالیا

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های آنتالیا
ن : arezu ت : یک شنبه 26 مرداد 1393 ز : 13:0 | +

هتل آدنیس آنتالیا سه ستاره

 

 

هتل آدنیس آنتالیا هتلی چهار ستاره و شیک و زیبا و تمییز است و امکانات هتل از جمله امکانات رفاهی استخر رو باز ، استخر سرپوشیده و ساحل اختصاصی می باشد. هتل آدنیس آنتالیا دارای فروشگاه هاي متعددی است که سوغاتی و مایحتاج خود را می توانید ار فروشگاه هتل آدنیس آنتالیا تهیه نمایید. در هتل آدنیس آنتالیا باغ بسیار زیبایی وجود دارد و زمانی را می توانید برای استراحت در این باغ سپری نمایید. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های ورزشی مانند : پينگ پنگ، پرتاب دارت , بيليارد فعالیت داشته باشند . هتل آدنیس آنتالیا لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی و آرایشگاه هم دارد که در مدت زمان اقامت هم می توانید مرتب و آراسته باشید. هتل آدنیس آنتالیا برای مسافران و میهمانان معلول عزیز هم خدمات و  امکانات را مهیا کرده است تا این عزیزان در طول اقامتشان آسایش و راحتی برایشان مهیا باشد.

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید.  

 

 

 

 

 

هتل بایا آنتالیا  پنج ستاره

 

هتل بایا آنتالیا

 

هتل بایا آنتالیا هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد که فضای باغ با درختان در تفریحگاه هتل بایا آنتالیا بسیار دیدنی می باشد . هتل بایا آنتالیا با طراحي بسیار زيبا و مدرن و فضایی آرام بخش همراه با فعالیت های ورزشی و تفریحی ‌براي خانواده ها و زوج های جوان اقامتی به یادماندنی را مهیا کرده است . تفريحگاه هتل بایا آنتالیا در نزدیکی ساحل بسیار زيباي مديترانه با تجهيزات عالی قرار گرفته است و امكاناتي مانند: ورزشهاي متنوع آبي،‌ رستورانها و تريا هاي مختلف،‌ مركز بسیار خوب آبگرم و ديگر امکانات براي آرامش و استراحت مهیا شده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با استقبال گرمی از میهمانان و مسافران لحظات به یادماندنی را تدارک دیده اند.  هتل بایا آنتالیا با فرودگاه آنتالیا فقط پانزده km فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com